2024/04/27 通知メールからの遷移に関して
2024年4月27日現在、
通知メールに記載してるScombZに遷移するURLにアクセスすると、
システムエラーになるという障害が発生しております。
本件に関しましては、即時の対応が難しく、修正が4月30日頃になる見込みです。
続報あれば、こちらに追記いたします。
2024年4月27日現在、
通知メールに記載してるScombZに遷移するURLにアクセスすると、
システムエラーになるという障害が発生しております。
本件に関しましては、即時の対応が難しく、修正が4月30日頃になる見込みです。
続報あれば、こちらに追記いたします。
LSMのお知らせが、履修者にメール通知されない障害が発生しておりました。
詳細は以下の通りです。
10月6日(金)17時
実施されていたメール転送バッチでエラー
10月9日(月)12時
教員からの報告により障害発覚 ベンダーに確認
10月10日(火)12時
ベンダーにより障害解消 順次メール送信が始まる
本障害により影響を受けたお知らせは142件になり、
上記したように、順次メール送信されております。
皆さまにはご迷惑をおかけいたしました。
本件に関しての問い合わせは、以下までお願いします。
教員:goiken@sic.shibaura-it.ac.jp
学生:oshiete@sic.shibaura-it.ac.jp
20:40
The system has been restored.
We apologize for any inconvenience caused.
Since 11:00 a.m. on June 12, there has been a problem at ScombZ, and it has been difficult to log in and access various screens.
We apologize for any inconvenience caused.
ScombZ has been experiencing difficulties since 11:00 on June 12,
It has been difficult to log in and access various pages.
We apologize for any inconvenience caused.
08:56
The system has been restored.
We apologize for any inconvenience caused.
08:46
Restoration work has now begun.
08:20
Since May 30, around 9:00 p.m., there has been a problem at ScombZ,and cannot access the cloud storage.
As a result, you will not be able to submit assignments or view handouts.
We apologize for any inconvenience caused.